OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro prodej ebooků (elektronických knih) a online kurzů
Obchodní podmínky
Mgr. Martiny Urbanové, IČO: 73611492, DIČ: CZ8359252913, se sídlem Labuťská 791/7, Hostavice, 19800 Praha 9, zapsané Českou advokátní komorou, ev. č. 14036 a živnostenským úřadem – Úřad městské části Praha 14 (dále jen „Poskytovatel“),
Výklad pojmů
Pro účely těchto obchodních podmínek se pojmem:
„Webové rozhraní“ rozumí webové rozhraní – webové stránky – https://urbanova-martina.cz a https://.stastneazdorozvodu.cz.
„Produkty“ rozumí ebooky (elektronické knihy), webináře, online kurzy, online právní průvodci, vzorové právní dokumenty a další digitální produkty či digitální obsah nabízený na Webovém rozhraní.
„Kupující“ rozumí fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá Smlouvu s Poskytovatelem.
„Spotřebitel“ rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud Kupující v objednávce uvede IČO, vychází se z toho, že jedná jako podnikatel, nikoliv jako spotřebitel.
„Smlouva“ rozumí smlouva o koupi Produktů – poskytování digitálního obsahu uzavíraná mezi Poskytovatelem a Kupujícím prostřednictvím Webového rozhraní, na základě které se Poskytovatel zavazuje zpřístupnit Produkt k užívání pro výlučnou potřebu Kupujícího a Kupující se zavazuje uhradit cenu Produktu a užívat jej jen pro svou výlučnou potřebu.
„Občanský zákoník“ rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
„Obchodní podmínky“ či „OP“ rozumí tyto obchodní podmínky.
1. Užití obchodních podmínek
1.1. Obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 Občanského zákoníku
vzájemná práva a povinnosti smluvních stran – Poskytovatele a Kupujícího – vzniklé v souvislosti nebo na
základě Smlouvy.
1.2. Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Obchodní
podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
1.3. Znění Obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou
dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek. Na
možnost změny či doplnění Obchodních podmínek tedy Poskytovatel upozorňuje za tím účelem, aby si byl
Kupující této možnosti vědom a vždy se před odesláním objednávky seznámil s aktuálním zněním
Obchodních podmínek.
2. Produkty a ceny
2.1. Webové rozhraní obsahuje informace o Produktech včetně délky jejich zpřístupnění, a včetně
uvedení cen jednotlivých Produktů. Veškerá prezentace Produktů umístěná na Webovém rozhraní je
informativního charakteru a nepředstavuje návrh na uzavření Smlouvy. Poskytovatel není povinen uzavřít
Smlouvu ohledně těchto Produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2. Občanského zákoníku se nepoužije.
2.2. Produkty nejsou spojeny s výkonem advokacie. Jsou vytvořeny na základě znalostí, zkušeností
a praxe Poskytovatele jako advokáta a mediátora, přičemž je na Kupujícím, jak tyto Produkty v praxi použije,
zda důsledně respektuje pokyny, přihlédne ke specifikům svého případu, atp. Poskytovatel z uvedeného
důvodu neodpovídá za to, jak Kupující Produkt využije a jakých výsledků díky němu dosáhne. Vždy je
možné zajistit osobní konzultaci či právní zastoupení, jak u Poskytovatele, tak u jiné způsobilé osoby.
2.3. Produkty jsou autorským dílem Poskytovatele a jsou chráněny autorským právem. Produkty není
možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit
jeho užití dalším osobám. V případě porušení autorských práv je Poskytovatel oprávněn Produkt
znepřístupnit. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o
trestný čin.
2.4. Ceny Produktů jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zůstávají v platnosti po dobu,
kdy jsou zobrazovány na Webovém rozhraní. Pokud je uvedena akční/snížená cena, je spolu s tím uvedeno
i za jakých podmínek a do jaké doby akční/snížená cena platí.
2.5. V souvislosti s Produkty nejsou účtovány žádné náklady na dopravu a ani další náklady spojené
s jeho dodáním.
2.6. V případě zjevné chyby při uvedení ceny Produktu na Webovém rozhraní (např. překlep) nebo
obdobné chyby v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatel povinen Produkt dodat, a to ani v případě,
že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky.
2.7. Cenu Produktů může Kupující uhradit Poskytovateli následujícími způsoby:
o bezhotovostně převodem na účet Poskytovatele (platba trvá většinou 1 – 2 pracovní dny),
o Bezhotovostně platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro (platba se provede
ihned).
o Prostřednictvím služeb ApplePay, GooglePay (platba se provede ihned),
o Online bankovním převodem (platba se provede ihned).
Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s., IČ 279 24
505 ((https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana), která poskytuje zabezpečenou technologii
přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet
a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu
společnosti ComGate Payments, a.s., a ze strany této společnosti mi nejsou předávány. Svůj dotaz
k těmto platebním metodám můžete směřovat přímo na společnost ComGate Payments, a.s.,
Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224
267.
Cena se hradí v korunách českých.
2.8. Poskytovatel neúčtuje žádné zvláštní poplatky spojené se zaplacením ceny Produktu.
2.9. V případě bezhotovostní platby je cena splatná do 3 dnů od uzavření Smlouvy. V případě, že
nebude cena uhrazena ani do 7 dnů, Smlouva se od počátku ruší. V případě bezhotovostní platby na účet je
Kupující povinen při hrazení ceny Produktu uvést variabilní symbol platby.
2.10. V případě online platby kartou nebo rychlým bankovním převodem je cena splatná bezprostředně
po uzavření Smlouvy.
2.11. Poskytovatel je oprávněn vystavit zálohovou fakturu s tím, že po úhradě Produktu bude
Kupujícímu zaslána řádná faktura.
2.12. Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.
2.13. Cenu není možné platit formou splátkového kalendáře, není-li u příslušného Produktu výslovně
uvedeno jinak.
3. Uzavření Smlouvy
3.1. Smlouva je uzavírána na základě objednávky Kupujícího zadané na Webovém rozhraní, tj. skrze
automatický objednávkový systém. Vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář je považován
za návrh na uzavření smlouvy.
3.2. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
o Kupujícím
o objednávaném Produktu (objednávaný Produkt „vloží“ Kupující do elektronického nákupního
košíku na Webovém rozhraní),
o způsobu úhrady kupní ceny Produktu.
3.3. Při objednávání Produktů je Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje.
3.4. Objednávku odešle Kupující Poskytovateli kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby “.
Objednávka je závazná.
3.5. Po odeslání objednávky přijde Kupujícímu email se shrnutím a přijetím objednávky – potvrzení o
uzavření Smlouvy. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky. Uzavřená smlouva
je Poskytovatelem archivována zejména za účelem jejího úspěšného splnění a související evidence a není
přístupná třetím nezúčastněným stranám.
3.6. V pochybnostech o správnosti objednávky či údajích tam uvedených je Poskytovatel oprávněn,
nikoliv však povinen Kupujícího kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se
pravost objednávky ověřit, může být objednávka Poskytovatelem stornována.
3.7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady
vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy
(náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám, přičemž tyto náklady
jsou závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které Kupující používá. Poskytovatel neúčtuje žádné
zvláštní poplatky v souvislosti s těmito prostředky komunikace na dálku, neužívá žádné komunikační
prostředky, které by s sebou nesly zvýšené náklady nad rámec základní sazby (např. telefonní linky se
zvýšeným hovorným, atp.).
3.8. Produkt je dodáván až po zaplacení sjednané ceny.
3.9. V případě, že Poskytovatel umožní úhradu ceny na splátky, bude Produkt, popř. jeho část popsaná
v popisu Produktu, zpřístupněn po zaplacení první splátky v plné výši.
3.10. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Kupujícího ze
smlouvy vyplývající.
4. Dodání Produktu
4.1. Produkty budou Kupujícímu dodány následujícím způsobem:
– e-book, příručka, vzorový právní dokument – bude dodán ve formátu *.pdf nebo *.doc či *.docx či
obdobném po zaplacení ceny na e-mail Kupujícího jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním
odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít.
– webinář – bude zpřístupněn Kupujícímu po zaplacení ceny zasláním odkazu na elektronickou
adresu uvedenou v objednávkovém formuláři, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo
otevřít.
– Online-kurz a jiný obdobný produkt – bude zpřístupněn Kupujícímu po zaplacení ceny zasláním
vygenerovaných přístupových údajů do Uživatelského účtu na elektronickou adresu uvedenou
v objednávkovém formuláři. Po přihlášení s využitím přístupových údajů bude digitální obsah (online
kurz/průvodce) dodán zpřístupněním členské sekce. Jednotlivé lekce kurzu mohou být
zpřístupňovány postupně, dle zveřejněného harmonogramu.
Online kurz může probíhat rovněž formou zasílání jednotlivých videí či textů (či odkazů na ně)
přímo na email uvedený Kupujícím, tj. v daném případě nebudou zasílány přístupové údaje do
členské sekce na Webovém rozhraní.
V případě, že online kurz bude probíhat v uzavřené facebookové skupině, bude Kupujícímu zaslán
odkaz na vstup do skupiny a po ověření totožnosti bude členství schváleno. Videa a texty budou
v takovém případě zpřístupněny přímo v dané facebookové skupině.
Způsoby poskytování online kurzu mohou být kombinovány.
Není-li u konkrétního on-line kurzu uvedeno jinak, bude obsah kurzu přístupný jeden rok ode
dne začátku kurzu nebo ode dne zakoupení, pokud je kurz/průvodce zpřístupněn okamžikem
zaplacení kupní ceny.
4.2. V případě, že je Produkt poskytován zdarma, je dostupný pouze po omezenou dobu uvedenou
v nabídce tohoto Produktu.
4.3. V případě online platby kartou nebo rychlým bankovním převodem bude Produkt zpřístupněn
obratem pro provedení platby. V případě platby bankovním převodem na účet Poskytovatele, bude Produkt
zpřístupněn do 3 pracovních dnů od připsání ceny na bankovní účet Poskytovatele. Výjimkou jsou situace,
kdy je Produkt dle nabídky zpřístupněn pro všechny přihlášené ve stejný den.
4.4. V případě nefunkčnosti nebo technického problému s Produktem neprodleně napište na email
info@urbanova-martina.cz.
4.5. Pro zprovoznění Produktu je nutné, aby měl Kupující k dispozici hardwarové a softwarové
vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu .pdf, .doc, .docx a možnost
přehrávat audio soubory a videa se zvukem. Nutné je také internetové připojení. V případě nedostatečné
rychlosti internetového připojení může být problém s nahráváním Produktu – „sekáním“, atp.
4.6. Pokud jsou součástí Produktu videohovory, je nutné mít nainstalovaný příslušný program (např.
Zoom, Google Meet apod.) a přístup k mikrofonu (včetně zabudovaného v zařízení jako telefon, PC, atp.),
sluchátkům nebo jinému zvukovému výstupu.
4.7. V případě, že je Produkt poskytován prostřednictvím Facebooku, je nutné facebookový účet
Kupujícího. Ve facebookové skupině také může probíhat skupinová podpora k online kurzům/ průvodcům.
4.8. Produkty jsou zpřístupněny v nejnovější verzi dostupné v době uzavření Smlouvy. Po dobu trvání
Smlouvy nejsou Produkty aktualizovány, nestanoví-li Poskytovatel jinak. Pokud je poskytování aktualizací
součástí Produktu, je tato skutečnost u konkrétního Produktu výslovně uvedena, včetně garantované doby
a způsobu poskytování aktualizací.
4.9. Obsah členské sekce může být měněn a upravován, např. z důvodu změny zákona, nové judikatury,
zpřehlednění či zpřesnění obsahu apod.
5. Uživatelský účet
přístupové údaje k přihlášení do uživatelského účtu.
5.2. Údaje uvedené v uživatelském účtu a objednávce je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat, v opačném případě nenese Poskytovatel žádnou odpovědnost za případné prodlení s
nedodáním Produktu v důsledku neuvedení aktuálních údajů Kupujícím. Údaje uvedené Kupujícím v při
objednávání Produktu jsou Poskytovatelem považovány za správné a nemusí být dále ověřovány.
5.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen
zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a nezpřístupnit
tyto údaje třetí osobě. Poskytovatel neodpovídá za zneužití takových informací, nedošlo-li k němu v
důsledku porušení povinností Poskytovatele. V případě, že Kupující zjistí, že jeho přístupové údaje byly,
nebo mohly být zpřístupněny třetí osobě, je povinen změnit tyto přístupové údaje (heslo), popř. není-li to
možné (heslo již bylo např. změněno třetí osobou a není jej možné změnit ani za pomocí funkce
„zapomenuté heslo“ atp., popř. systém změnu hesla neumožňuje) bezodkladně informovat Poskytovatele
za účelem domluvy na dalším postupu. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu
třetím osobám. Porušení této povinnosti je považováno za hrubé porušení smlouvy a je rovněž
zásahem do autorských práv Poskytovatele.
5.4. Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující svůj uživatelský
účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy Kupující hrubě poruší své povinnosti z Kupní smlouvy
(včetně Obchodních podmínek).
5.5. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s
ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele, popř. nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. O plánovaných odstávkách se Poskytovatel snaží
informovat zákazníky v předstihu na svých webových stránkách.
6. Odstoupení od kupní smlouvy
6.1. Objednáním a zaplacením Produktu Kupující výslovně souhlasí s tím, že mu Produkt bude dodán
bezprostředně, resp. do 3 pracovních dnů po provedení úhrady převodem na účet Poskytovatele. Pokud
bude Produkt dodán do 14 dní od uzavření smlouvy, pak podle § 1837 písm. l) NOZ nemá Kupující právo
na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz, nebude-li výslovně uvedeno jinak –
např. slovy garance vrácení peněž, atp.
6.2. V případě, že Produkt nebude dodán do 14 dní od uzavření smlouvy, popř. bude uvedena zmínka
o garanci vrácení peněz, a Kupující je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od smlouvy, a to i bez uvedení
důvodu, do 14 dnů od uzavření smlouvy, resp. dodání Produktu, dle toho, který okamžik nastane
později.
6.3. Odstoupení od Kupní smlouvy musí být Poskytovateli odesláno ve lhůtě pro odstoupení od
smlouvy. Pro odstoupení od Kupní smlouvy může Kupující využít vzorový formulář, jenž tvoří přílohu
obchodních podmínek (není to však povinné). Odstoupení od Kupní smlouvy může Kupující zasílat mimo
jiné na adresu sídla Poskytovatele či na adresu elektronické pošty Poskytovatele.
6.4. Je-li společně s Produktem poskytnut Kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi
Poskytovatelem a Kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Kupní
smlouvy Kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti. Poskytovatel
neodpovídá za vady dárků.
6.5. Kupující je dále oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že má Produkt vady a dochází tak
k podstatnému porušení smlouvy, popř. K nepodstatnému porušení smlouvy, ale vada není v zákonné lhůtě
odstraněna, příp. Kupující nevyužije jiné právo z vadného plnění. Případné náklady spojené s odstoupením
od smlouvy (např. poštovné) nese ze zákona Kupující. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se
nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním nebo uložením Produktu. Poskytovatel neodpovídá
za nedostupnost nebo jiné vady Produktu v případě, že vybavení Kupujícího nesplňuje podmínky stanovené
v těchto Obchodních podmínkách.
6.6. Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální
kapacity přihlášených uživatelů nebo z jiných vážných důvodů. V takovém případě bude Kupujícímu
vrácena cena do 7 dnů od odstoupení od smlouvy, nebude-li dohodnuto jinak, např. na nahrazení Produktu
jiným či právními službami, atp. Cena bude vrácena na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nebude-li
dohodnuto jinak.
7. Vrácení ceny
7.1. V případě platného odstoupení od Kupní smlouvy dle čl. 6.1 Obchodních podmínek se Kupní
smlouva od počátku ruší. Poskytovatel vrátí Kupujícímu peněžní prostředky přijaté od Kupujícího bez
zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím, a to
stejným způsobem, jakým je Poskytovatel od Kupujícího přijal, nevylučuje-li to povaha věci.
7.2. Jiným způsobem může být cena vrácena Kupujícímu jen tehdy, pokud s tím bude souhlasit a pokud
tím nevzniknou Kupujícímu další náklady.
7.3. Případné náklady spojené s odstoupením od smlouvy (např. poštovné) nese ze zákona Kupující.
8. Další ujednání - vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
8.1. Má-li Kupující k uzavřené smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost, může
Poskytovatele kontaktovat na elektronické adrese info@urbanova-martina.cz.
8.2. Poskytovatel dodržuje kodexy chování vyplývající pro něj z advokátních předpisů (dostupné
na www.cak.cz.
8.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní
inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová
adresa: http://www.coi.cz.
8.4. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na návrh Kupujícího, který lze podat
zejména prostřednictvím on-line formuláře uvedeného na internetových stránkách České obchodní
inspekce. Kupující může podat návrh způsobem dle předchozí věty nejpozději do 1 roku ode dne, kdy
uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u Poskytovatele poprvé. Před přistoupením k mimosoudnímu
řešení sporu je Kupující povinen pokusit se nejdříve vyřešit spor přímo s Poskytovatelem.
8.5. Kupující, který je spotřebitelem a uzavře s Poskytovatelem smlouvu on-line, má rovněž právo na
mimosoudní řešení případného sporu ze smlouvy s Poskytovatelem, jejž může zahájit prostřednictvím
evropské platformy pro řešení sporů on-line (http://ec.europa.eu/consumers/odr).
8.6. Využitím výše uvedených postupů není dotčeno oprávnění Kupujícího obrátit se se svým nárokem
na příslušný soud.
8.7. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského
parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line
a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů online).
8.8. Poskytovatel je oprávněn k poskytování Produktů na základě živnostenského oprávnění a
osvědčení České advokátní komory. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Kontrolním orgánem je dále také Česká
advokátní komora.
9. Doručování
9.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou Kupujícím v objednávce.
10. Další ustanovení
10.1. Hodnocení a recenze Produktů nebo Poskytovatele, které je uvedeno na Webovém rozhraní,
pochází od osoby, které byly služby nebo Produkt skutečně poskytnuty/zpřístupněny. Původ recenze
ověřuje Poskytovatel nahlédnutím do své databáze potvrzených objednávek a přehledu klientů.
10.2. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají,
že vztah se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem. Právní vztahy Poskytovatele s Kupujícím
výslovně neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními Občanského
zákoníku.
10.3. Dojde-li k událostem, které nelze v době podpisu Smlouvy, předvídat, a které způsobí Poskytovateli
překážku v plnění jeho smluvních povinností (okolnost vylučující odpovědnost), je Poskytovatel oprávněn
posunout lhůtu pro splnění svých povinností vůči Kupujícímu o dobu, po kterou tato překážka trvala a o
dobu nutnou k obnovení běžné činnosti Poskytovatele. Za okolnost vylučující odpovědnost se tak považuje
překážka, jež nastala nezávisle na vůli povinné strany a brání jí ve splnění povinnosti, jestliže nelze rozumně
předpokládat, že by povinná strana tuto překážku nebo její následky odvrátila nebo překonala a dále, že by
v době vzniku tuto překážku předvídala.
10.4. O vzniku, předpokládané délce a následném pominutí překážky je povinna povinná strana
vyrozumět druhou smluvní stranu, a to bez zbytečného odkladu poté, co se o dané skutečnosti dozví, resp.
jí to objektivní okolnosti umožní.
10.5. Mezi okolnosti vylučující odpovědnost dle předchozího odstavce patří dle výslovné dohody
smluvních stran zejména války, povstání, nepokoje, stávky, zemětřesení, požáry, záplavy a povodně a jiné
přírodní či živelné pohromy, dále povětrnostní nebo jiné přírodní vlivy, které jsou neobvyklé ve státě sídla
Poskytovatele, výpadky internetových služeb, dále epidemie a karantény a s tím související další opatření
značně omezující běžný provoz Poskytovatele.
10.6. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane,
namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce
přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
10.7. Smlouva včetně Obchodních podmínek je archivována Poskytovatelem v elektronické podobě a
není přístupná třetím osobám.
10.8. Tyto OP jsou platné od 12.1.2025
10.9. Na tomto místě jsou zobrazovány pouze aktuálně platné Obchodní podmínky. Odkazy na starší
dokumenty, jsou-li takové, jsou v Archivu.
V Praze dne 12.1.2025
Mgr. Martina Urbanová
VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát:
Mgr. Martina Urbanová, advokátka a mediátorka
Labuťská 791/7
198 00 Praha
info@urbanova-martina.cz
Dobrý den,
odstupuji tímto od smlouvy o nákupu Produktu: ………………………….
Datum objednání: ………………………….
Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz: ………………………….
V …………………… dne ………….
……………………
Jméno a příjmení a podpis
Pro stažení k tisku: ZDE